Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

V oněch několika stránkách by se měl provozovatel vystříhat častých chyb, které zákazníka demotivují a kvůli kterým eshop opustí dříve, než jeho služeb využije. Mezi hlavní chyby patří: eshop nutí zákazníka k předčasnému zadávání osobních údajů, v eshopu není dostatečně popsané zboží, provozovatel produkty popisuje nesrozumitelně nebo uvádí nepravdivé informace. Právě v těchto ohledech je nutné se vystříhat nedůvěryhodnosti internetového obchodu.

Osobní údaje zákazníka jsou sice nutné k uzavření obchodu, ale zákazník je samozřejmě nerad uvádí. Obzvláště ve chvíli, kdy ještě není plně rozhodnut si zboží zakoupit, proto raději eshop opustí před tímto krokem a podívá se jinam. Zákazník by měl poskytovat osobní údaje až ve chvíli, kdy zná plnou cenu včetně příplatků za dopravu a balení. Aby mohl vše posoudit až ve chvíli, kdy zná všechny informace nutné k rozhodnutí si zboží zakoupit. S tímto úzce souvisí i správně a dostatečně popsané zboží. Zákazník eshopu chce znát všechny potřebné informace hned a určitě si je nechce zjišťovat ještě z jiných zdrojů. Nehledě na to, že by si mohl zboží u tohoto jiného zdroje i zakoupit. Stejně tak pokud zákazníkovi přijde popis nesrozumitelný nebo vidí, že je popis nepravdivý, určitě je to cesta jak zákazníka od nákupu v internetovém obchodě odradit.

K hlavním výhodám správně napsaného eshopu je schopnost zákazníka zaujmout. Zaujmout originálním designem a obsahem, který se dá číst. Samozřejmě, že zákazník sleduje hlavně cenu zboží, ale pokud již do eshopu vstoupí, měl by ho zaujmout a motivovat ho k tomu si ho prohlédnout. A tím mu nabídnout cestu k dalším produktům, které eshop nabízí. Mimo jiné i tím, že při větším nákupu zákazník spoří náklady na dopravu a balné. Design eshopu by měl být přehledný, ale originální, aby si zákazník eshop zapamatoval. Kromě popisu zboží by měl mít eshop i vlastní obsah, který je věnovaný oblasti, v níž eshop nabízí své zboží. Zákazník si rád přečte novinky a postřehy k tématu a zvyšuje se tím pravděpodobnost, že se do internetového obchodu vrátí. Eshop by měl mít svůj vlastní image, kterým se prezentuje směrem ke svému okolí.

Naše heslo

SEO optimalizace bez magie

Právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

O nás

Podporujeme

Charitativní projekt Mateřství-úl

Spolupracujeme

WebTEK

AZMEDIA-UL

Spoléhají na nás

Internet werbung media

Důvěřují nám

PROVOTECH s.r.o.

Kontakt
Eduard Horníček
Work:
Neštěmická 727/29
Krásné Březno, Ústí nad Labem   400 07
Česká republika
Mobil +420 725 353 425
Email:
Náš profil na Google+
Články

SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

Všechny články