SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

O stejnou věc se snaží tisíce projektů, které vám konkurují. A nikdy nevíte jakými prostředky a s jakým rozpočtem. Pokud si tedy objednáte SEO pro své stránky, měli byste vědět, že je to běh na dlouhou trať a rozhodně ne věc, která je za týden hotová a na které už nemusíte pracovat. Pokud vám někdo slíbí první místo ve vyhledávači, nevěřte mu, není možné v tak dynamickém prostředí, jako je internet, něco takového dlouhodobě garantovat. SEO je neustálý proces zlepšování www stránek dle určitých principů a ve výsledku SEO neděláte pro vyhledávací servery, ale pro uživatele, tedy budoucí návštěvníky vašeho webu.

Návštěvníky, které musí váš web zaujmout, aby se k němu vraceli, doporučili ho nebo si z něj od vás objednali službu nebo produkt. SEO se tedy nerovná návštěvnosti www stránek. Návštěvnost sama o sobě vám nic nezaručuje, pokud vaše stránky nejsou sami o sobě zajímavé. Nemají atraktivní a přehledný design. Nemají obsah, který návštěvníka zaujme a dá se číst. A dále struktura stránek není přehledná a jasná. Vaše stránky by měly být co nejvíce user friendly, tedy přátelské k uživateli. Pro svůj web byste měli mít jasnou strategii, jak má fungovat, koho má oslovit a co nabízí.

Zapomeňte na hesla typu, SEO vám přinese úspěch, SEO prodá váš web. SEO je pouze jedním z nástrojů, který vám může pomoci. Pokud vám někdo nabídne SEO optimalizaci s garancí první strany ve vyhledávačích a s garantovanou návštěvností a to vše za týden, buďte na pozoru. Neboť vám nepřinese to, co očekáváte, tedy využívání vámi nabízených služeb a nebo prodej zboží přes vaše www stránky. Může vám přinést návštěvnost, ale ne kvalitu vašich stránek, na které se lidé vracejí. SEO je především závislé na správné strategii pro váš web, která by vám měla být nabídnuta jako první. Odvisle na ní jsou pak plánovány další kroky, kterými jsou vaše www stránky zefektivňovány.

SEO je tedy neustálý dialog mezi vašimi požadavky a tím, kdo SEO pro vás zpracovává. Pokud se neshodnete na strategii pro vaše stránky, není možné cíleně pokračovat dál. Pokud je dotyčný seriózní, buď se s vámi bude snažit dohodnout, nebo vás pošle ke konkurenci. SEO je totiž tvořeno hlavně pro potenciální návštěvníky vašeho webu a ne primárně pro vyhledávače. Vždy musíte mít na paměti, jaký je váš cíl a jak ho chcete dosáhnout.

Naše heslo

SEO optimalizace bez magie

Právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

O nás

Podporujeme

Charitativní projekt Mateřství-úl

Spolupracujeme

WebTEK

AZMEDIA-UL

Spoléhají na nás

Internet werbung media

Důvěřují nám

PROVOTECH s.r.o.

Kontakt
Eduard Horníček
Work:
Neštěmická 727/29
Krásné Březno, Ústí nad Labem   400 07
Česká republika
Mobil +420 725 353 425
Email:
Náš profil na Google+
Články

SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

Všechny články