SEO optimalizace bez magie

Jak poznat podvodné"SEO". Co třeba "SEO" lišta? Nezaujatý pohled na tzv. nekalé praktiky SEO mágů

Jak poznat podvodné"SEO". Co třeba "SEO" lišta?

 

Takto zní nadpis článku na serveru www.pooh.cz.

 

Dříve, než začneme propadat panice a jiným kontraproduktivním pocitům, je třeba se zamyslet nad několika zásadními body. Pokusme se tedy, pokud možno objektivně, zhodnotit situaci z pohledu klienta a z pohledu poskytovatele SEO služeb. Náš pohled, jako týmu smartfox.cz, by mohl být považován za nezaujatý, přestože zmiňovaným poskytujeme technickou podporu, ale o tom, ať rozhodne zdravý rozum čitatele.

Za prve, co to vlastně je "podvodné SEO". Pokud mi někdo prodá tzv. SEO optimalizaci a moje webové stránky se vyšplhají na pření pozice ve fulltextu, ikdyž nebyly k nalezení ani na stránce nekonečno, bude mi asi zcela lhostejné, zda toho dosáhli nějakými pochybnými nástroji, profesionálním přstupem a zkušenostmi, nebo bili pracovníky seznamu.cz čepicemi tak dlouho, že je na první místa umístili pod nátlakem (pro seznam.cz : neberte si to osobně). Samozřejmě je tu otázka dopadu oné "SEO optimalizace" v pozdější době, kdy se použitá optimalizační technika robotum znelíbí. Ale o tom až potom ...

Za druhé, netuším, proč je napadán jeden nástroj jednoho konkrétního poskytovatele optimalizačních služeb ... přestože k oné SEO liště máme taktéž zásadní výhrady, které jsme již na příslušném místě pře časem avizovali ... když je tu dost velké množství odkazových farem, které se ani nesnaží tvářit jinak, než odkazové farmy. Z tohoto jasně vyplývá, že jde více méně o osobní útok a ne o konstruktivní náhled na věc a jistě ne o pokus o ochranu klienta. Nehledě na fotografie budovy napadaného poskytovatele azmedia-ul.cz. Že je zde výpis ze smlouvy ... je jednoznačným důkazem pokusu o poškození buď ze strany zaměstnance, který neunesl tíhu vlastní neschopnosti nebo nespokojeného klienta ... a o tom bych si dovoli pochybovat, neboť mohu z vlastní zkušenosti tvrrdit, že postoj lidí z amedia-ul.cz je možná až příliš proklientský. Tedy, že pro svého klienta udělají vše, co mu na očích vidí, a to i přesto, že nakonec finančně tratí. Patrně si klienta váží a cení více, než nějaké té ztracené tisícikoruny.

Za třetí. Problematika zpětných odkazů je tak trochu věda sama pro sebe a rozhodně ji není možno jakkoli hodnotit dvěma odstavci článku, který bych směle považoval za šíření poplašné zprávy. Je pravda, že zmiňovaná SEO lišta používaná azmedia-ul.cz se poněkud vymkla kontrole a ztratila svůj původní smysl. Je pravda, že by za čas mohla ubírat na hodnocení. Nelze ovšem takto rezolutně tvrdit, že jiste povede k zabanování stránek.

Prosbu obchodního ředitele azmedia-ul.cz o schůzku jsem samozřejme nemohl odmítnout a dnes (8.5.2011) jsme se setkali, abychom se dohodli, zda předmětný článek dementovat nebo nechat vše na zdravém rozumu klientů a nechat zvítězit důkazy ...

Základním, ikdyž ne jediným, tématem schůzky byla ona nešťastná SEO lišta. S tou se to má asi takto. Nasazení tohoto nástroje se ukázalo jako více než dobrým rozhodnutím, které ovšem vedlo k nečekanému úspěchu a tedy i nárůstu klientů. Což ovšem mělo za následek několikanásobné překročení doporučeného limitu odkazů a hlavně omezení výběru vhodných odkazů u toho kterého klienta. Obchodní ředitel azmedia-ul.cz přislíbil okamžité řešení situace. Věřím, že se na příští schůzce, kterou jsme dohodli na příští týden, dohodnem na dalším postupu podpory jeho klientů a SEO lištu už nebudeme muset řešit.

Stále se držíme hesla, že právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

Poznámka na konec: Jsme tým lidí, které tato práce nejen živí, ale hlavně baví a nemáme žádnou potřebu kohokoli napadat. Dokonce ani pisatele předmětného článku ... ani dotyčného, kdo podnět k jeho sepsání dal. A koneckonců, každý názor nás vede k zamyšlení a případně nápravě.

Naše heslo

SEO optimalizace bez magie

Právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

O nás

Podporujeme

Charitativní projekt Mateřství-úl

Spolupracujeme

WebTEK

AZMEDIA-UL

Spoléhají na nás

Internet werbung media

Důvěřují nám

PROVOTECH s.r.o.

Kontakt
Eduard Horníček
Work:
Neštěmická 727/29
Krásné Březno, Ústí nad Labem   400 07
Česká republika
Mobil +420 725 353 425
Email:
Náš profil na Google+
Články

SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

Všechny články