SEO optimalizace jako nástroj boje s konkurencí

SEO optimalizace je účinným nástrojem, který v dnešní době pomáhá firmám v konkurenčním boji na internetovém trhu. Se SEO optimalizací je třeba začít co nejdříve. SEO optimalizace je způsob, kterým se firma stává úspěšnou a pomáhá jejímu dynamickému rozvoji na českém trhu.

SEO optimalizace od týmu Smartfox !

SEO optimalizace znamená, přizpůsobení webových stránek požadavkům vyhledavačů. SEO optimalizace je hlavní náplní naší práce. Náš tým je složen ze zkušených SEO optimalizátorů, kteří se SEO optimalizací zabývají již několik let. Máme přehled o tom, jak se SEO a vyhledavače vyvíjejí a využíváme řadu doprovodních produktů a analyzační systémy.

Webové stránky

Abychom mohli provádět SEO optimalizaci je třeba, aby klient vlastnil www stránky. Pokud tomu tak není, vytvoříme webové stránky klientovi my. Vytvoříme pro Vás internetovou prezentaci, e-shop, nebo kombinaci obou. Zabýváme se tvorbou www stránek od grafického návrhu, po naprogramování, naplnění a zaškolení klientů až po SEO optimalizaci a prosazení na přední pozice internetu.
Pokud webové stránky klient vlastní, ale nejsou v provozuschopném stavu, web opravíme a provedeme SEO optimalizaci stránek stávajících.

Průběh SEO optimalizace

  • prvním krokem je analýza současného stavu webových stránek klienta
  • odhalíme chyby ve zdrojovém kódu a vyplnění informací potřebných pro roboty internetu
  • chyby zdrojového kódu odstraníme, vyplníme informace potřebné pro správnou vyhledavatelnost www stránek, navrhneme texty a klíčové sekvence
  • pokud by oprava stránek byla příliš nákladná, či z hlediska počtu nedostatků nemožná, doporučíme Vám vytvoření nových www stránek. Vždy hájíme zájmy klienta a hlavně jeho finance.
  • Váš web po SEO optimalizaci neustále kontrolujeme, upravujeme a hlídáme postup stránek na přední pozice

SEO optimalizace je dlouhodobým procesem. Na některá klíčová slova můžete být vidět za měsíc a na některá za rok. Záleží na mnoha faktorech. Některé ovlivnit dokážeme a jiné nikoliv. Důležité je, zajistit si stálé pozice.

Co Vám SEO optimalizace přinese?

Po provedení SEO optimalizace je třeba počítat s nárůstem zakázek ve Vašem podnikání. To je samozřejmě cílem. Buďte na toto připraveni. Zákazníci Vás budou lépe nacházet. SEO optimalizací zajistíme funkčnost webu na klíčová slova. Po zadání klíčového slova do fulltextu internetového vyhledávání zákazníkovi padnete do oka právě Vy.

Cena SEO optimalizace?

Každý klient je jedinečný a má specifické problémy a požadavky. Cena SEO optimalizace se odvíjí od mnoha faktorů. Záleží na tom, zda pro klienty tvoříme nové www stránky, nebo zda opravujeme stránky stávající. Záleží na množství klíčových sekvencí, na které bude chtít klient být k nalezení atd. Cena za SEO optimalizaci bude dohodnuta při osobní konzultaci a při podpisu smlouvy se dojednají podmínky.

Naše heslo

SEO optimalizace bez magie

Právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

O nás

Podporujeme

Charitativní projekt Mateřství-úl

Spolupracujeme

WebTEK

AZMEDIA-UL

Spoléhají na nás

Internet werbung media

Důvěřují nám

PROVOTECH s.r.o.

Kontakt
Eduard Horníček
Work:
Neštěmická 727/29
Krásné Březno, Ústí nad Labem   400 07
Česká republika
Mobil +420 725 353 425
Email:
Náš profil na Google+
Články

SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

Všechny články