SEO optimalizace

1. Analýza

Prvním krokem je analýza stávajícího webu a její vyhodnocení (neplatí pro ty, kterým tvoříme nový web, protože ten už je tvořen s předpokladem SEO optimalizace). Touto analýzou zjistíme hodnocení webu na internetu, vyplnění popisných informací webu, validita zdrojového kódu, kvalita obsahové části, nadpisy H1, H2 …, počet odkazů na www a další informace.

Validita zdrojového kódu

Validita zdrojového kódu je základním předpokladem správného načítání zdrojového kódu vyhledavači a roboty na internetu. Validita není nutností, i bez validního kódu budou Vaše stránky fungovat. Otázkou však je jakým způsobem? Stránky, které jsou nevalidní, kladou vyhledavačům do cesty překážky a roboti je přehlížejí a nenačítají. Tím pádem Vás nemohou najít také Vaši potenciální zákazníci.

Validní web má správně napsaný zdrojový kód bez chyb a také správný stylopis CSS. Pokud budete mít validní kód www stránek roboti a vyhledavače ho budou správně načítat. Zdrojový kód musí odpovídat standardu společnosti W3C – World Wide Web Konsorcium http://validator.w3.org.

K úspěšnému provedené SEO optimalizace musíme mít tedy validní zdrojový kód a validní kaskádové styly – CSS. Pokud web validní není, je třeba tento nedostatek odstranit. Chyby mohou být způsobeny: chybou v HTML kódu, pak je oprava ve většině případů bez problémů nebo chyby, které generují scriptové aplikace a u těch je odstranění náročnější.

Stylopis CSS

Stytopis CSS = kaskádové styly z anglického slova Cascading Style Sheets, zkr. CSS. Kaskádové styly jsou jazykem, který popisuje způsob zobrazení www stránek v jazycích HTML, XHTML nebo XML.

2. Průzkum internetového prostředí

Pro správné nastavení SEO optimalizace a výběr klíčových sekvencí pro Vaši profesi je potřeba udělat malý průzkum do povědomí uživatelů, kteří na internetu hledají produkty a služby. Provedeme to tak, že budeme zadávat do fulltextového vyhledávání klíčová spojení, charakterizující služby a produkty Vaší firmy. Je třeba zaměřit se na více klíčových slov a klíčová spojení různě obměňovat. Důležité je najít nejpoužívanější klíčová slova. Jedině tak zajistíme, aby Vás našlo co nejvíce zákazníků. 3. SEO optimalizace a webhosting Aby mohla Vaše prezentace, či e-shop, bez problému pracovat je nutné mít kvalitní zázemí. Pokud jsou technické prostředky pro Váš web omezené, pak je i SEO optimalizace je odsouzena k záhubě. Jedná se především o dostupnost serveru, jeho odezva a výpadky, kvalita webového hostingu atd. Aby vše fungovalo tak jak má a s nejvyšší efektivitou, musí být k dispozici kvalitní webhostingové služby bez omezení. Našim klientům umožňujeme využití našeho hostingu. Webhosting Webhosting je internetový prostor pro uložení všech informací na webu i webu samotného.

4. Nadpisy

Při SEO optimalizaci jsou důležité nadpisy. Nadpisy musí mít správné řazení a to od H1 po Hn. Řazení musí být provedeno sestupně ( H1 -> H2 -> H3 …) a nikoliv naopak nebo na přeskáčku. Nadpisy budou základním kamenem SEO optimalizace na Vašem webu. Obsahují klíčové informace Vaší profese.

5. Obsahová část SEO optimalizace – copywritting

Součástí SEO optimalizace je správný copywritting. Copywritter navrhuje a upravuje texty pro Váš web tak, aby byl pro roboty a zákazníky zajímavý, a aby texty byly funkční z hlediska SEO optimalizace. Texty musí být čitelné, zajímavé a musí obsahovat klíčová slova. To je práce copywrittingu.

Důležité je mít aktivní web, na kterém se budou texty upravovat a přidávat. Do obsahové části dále patří vyplnění hlavičky webu (nadpisy), obsah menu, odkazy, formuláře, bannery atd. Pokud je vše v harmonické souhře nic nebrání vyhledavačům a robotům vidět na Vašem webu podstatné informace a nabídnout je zákazníkům, kteří hledají informace na internetu.

Naše heslo

SEO optimalizace bez magie

Právo na přední pozice ve vyhledávačích má každý kvalitní web.

O nás

Důvěřují nám

PROVOTECH s.r.o.

Kontakt
Eduard Horníček
Work:
Neštěmická 727/29
Krásné Březno, Ústí nad Labem   400 07
Česká republika
Mobil +420 725 353 425
Email:
Náš profil na Google+
Články

SEO aneb jaký je cíl vašich www stránek?

Na internetu existují tisíce alternativ pro dotaz. Pro jakýkoliv dotaz, který napíšete do vyhledávače, se vyrojí tisíce webů, které se vás budou snažit „ulovit“. Protože je člověk líný tvor, chce výsledek hned, nejlépe z první strany výsledků ve vyhledavači. A právě zde vstupuje do hry SEO, optimalizace pro jádra vyhledávacích serverů. Pokud jím podstoupíte, měli byste to být vy, koho člověk najde a na čí stránky se podívá. Měli byste, ale nemusíte.

Jak vést eshop?

Mít vlastní internetový obchod je podnikání jako každé jiné. I zde je nutné zaujmout zákazníka, umět se zákazníkem komunikovat a správně mu nabídnout své služby nebo produkty. Eshop by měl být vizitkou provozovatele a to hned po několika stránkách. Eshop by měl provozovatele ukázat jako důvěryhodného partnera, který je schopen nabídnout právě to, co zákazník potřebuje.

Všechny články